Delavnica: Kdo so moji kupci? Kje in kako jih lahko nagovorim?
Organizator
- proces kreiranja in definiranja nakupnih person kot enega od predpogojev kreiranja marketinške strategije,
- faze nakupne poti person,
- definiranje najprimernejših kanalov za nagovor vaših person upoštevajoč faze nakupne poti,...
Delavnica je namenjena:
- potencialnim podjetnikom, ki so še v fazi razvoja lastne poslovne ideje,
- podjetnikom in podjetjem (ne glede na velikost).
Izvajalka delavnice: Vanja Čas, Pippa Consulting
Vanja je delala 7 let na oglaševalski agenciji Pristop kot medijski strateg, kjer je skrbela za naročnike kot so Zavarovalnica Triglav, Nova KBM, Mlekarne Celeia, Žito in kasneje Podravka, Lušt, itd. Po delu na Pristopu se je odločila za samostojno podjetniško pot in ustanovila svojo agencijo Pippa consulting, ki skrbi za kreiranje celostnih strategij blagovnih znamk. Najraje pa pomaga mladim podjetnikom pri doseganju njihovih ciljev tako na poslovnem kot na osebnem področju.
Udeležba je BREZPLAČNA.
Obvezna prijava: https://forms.gle/a3qMJeFtgWaB9zfP7
Datum: 29. september 2020
Čas dogodka: 13.00 - 16.00 ure
Lokacija: Podjetniški inkubator Bela krajina (Ulica heroja Stariha 19, Črnomelj)
Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.